GroupamaSMART

GroupamaSMART - zrýchlená likvidácia škodových udalostí

 

Vyriešte svoju škodovú udalosť rýchlo a jednoducho cez telefón, bez zbytočnej obhliadky. Cez GroupamaSMART vybavíte likvidáciu menších škôd jednoduchou formou rozpočtu, bez dokladovania faktúr za opravu.
 


Čo je to zrýchlená likvidácia a ako funguje aplikácia GroupamaSMART?

Aplikáciu GroupamaSMART sme vyvinuli pre zrýchlenú likvidáciu menších povrchových (pohľadových) škodových udalostí. Vďaka tejto aplikácie zvládnete likvidáciu škodovej udalosti pomocou samoobhliadky, bez povinnej obhliadky zo strany poisťovne a vybavíte ju jednoducho formou rozpočtu, bez zbytočného dokladovania faktúr za opravu.
 


* Zrýchlený spôsob likvidácie škodovej udalosti cez aplikáciu GroupamaSMART je dostupný pre klienta, ktorého škodová udalosť splní poisťovňou stanovené podmienky a nie je vylúčená z poistného krytia. 
* Aplikácia GroupamaSMART je podporovaná len cez webové prehliadače Google Chrome a Mozilla Firefox.


 

Aké sú výhody zrýchlenej likvidácie cez GroupamaSMART?


 

GroupamaSMART Vám pomôže zlikvidovať Vašu škodovú udalosť rýchlo, jednoducho a ONLINE.
Bez obhliadky zo strany poisťovne a bez dokladovania faktúr.
Vozidlo si obhliadnete sami, podľa pokynov v aplikácii.
Aplikáciu nemusíte sťahovať do PC či mobilu, po kliknutí na link, ktorý Vám pošleme e-mailom a v SMS správe sa Vám GroupamaSMART zobrazí vo Vašom mobilnom prehliadači.
Aplikácia je intuitívna a pred skončením celého procesu Vám ponúkne presnú sumu finančného odškodnenia, s ktorou môžete, ale aj nemusíte súhlasiť.
Ak s uvedenou sumou súhlasíte, Groupama poisťovňa Vám garantuje, že Vašu škodovú udalosť zlikviduje do 48 hodín od dodania všetkých potrebných údajov a dokumentov (správa o nehode, vodičský preukaz vodiča MV, technický preukaz, potvrdenie o STK a EK, ak sa vyžaduje, v PZP aj súčinnosť poisteného – oznámenie škodovej udalosti poisteným,  doloženie dokladov preukazujúcich zodpovednosť nášho poisteného).
 
Ako môžete prejaviť záujem o GroupamaSMART?
 
  1. Zavoláte na naše Call centrum a po zodpovedaní pár otázok Vám pracovník Groupama Service vytvorí prihlasovací link s tokenom.
  2. Cez online hlásenie poistných udalostí prejavíte záujem o túto službu a následne Vám pracovník Groupama Service pošle prihlasovací link s token.
 
Dôležité informácie:
 
  • Zaslaný link s tokenom, prosím, využite do 48 hodín, inak stratí z bezpečnostných dôvodov platnosť.
  • Aplikáciu GroupamaSMART je možné využiť v rámci jednej škodovej udalosti len raz.
  • Ukončenie likvidácie je pri povinnom zmluvnom poistení (PZP) závislé aj od súčinnosti nášho poisteného, prosím, myslite na to.
  • V prípade, že Vaša škodová udalosť nesplní niektoré zo stanovených podmienok zrýchlenej likvidácie, Groupama poisťovňa si vyhradzuje právo riešiť Vašu škodovú udalosť klasickým spôsobom.
  • V prípade potreby sme Vám k dispozícii na e-mailovej adrese info@groupama.sk alebo na Call centre: +421 2 208 54 208.

 

 

Groupama po celom svete

Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu.